Een kleine stap vooruit in mijn schrijverscarrière

Dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox, alleen dacht ik dat ik toch tenminste een exemplaar kreeg toegestuurd, omdat mijn gedicht hierin verschijnt, maar neen, ik moet verdorie nog zelf het boek betalen, ofwa? Wel, dat zal niet gaan, tenzij de koning mij een dotatie geeft. Een andere mogelijkheid is dat iedereen naar mijn blog gaat dankzij mijn verschijning vanavond in het programma "Schoon en Meedogenloos" en ik zo de verkoopcijfers van de bundel kan opkrikken...Marketingmind is nog steeds aanwezig al heb ik er niet veel mee gedaan. terwijl ik dit schrijf, maakt mijn lieve Figaro een sierlijke sprong van de stereo-installatie naar mijn tafeltje naar de boekenkast om uiteindelijk te belanden op de hoogste groene seventiesprint kartonnen doos van mijn andere rek, daar bevindt zich zijn stekje. Eén van de stekjes, want mijn zwarte engeltje doet niets liever dan de hoogste plekjes opzoeken. The only way is up, Baby! :) Maar goed, hieronder de mail:

Beste schrijver,

Op 12 februari verscheen het eerste liefdesboek, waarin onder andere JOUW brief staat. Het boek bevat brieven van 91 verschillende schrijvers. Gevarieerde odes aan de partner, hoopvolle dromen, verborgen gevoelens, pure passie en warme romantiek, maar af en toe ook eenzame tranen en kille pijn. Jonge striptekenaars maakten illustraties bij enkele brieven.

Het boek kost 12,95 euro. Vlei je neer en laat je verrassen door de liefde! Bestellen kan via www.wwaow.com.







Mvg,



Greet Van Opstal

Creatief Schrijven

[a] Zirkstraat 36

2000 Antwerpen

[t] 03 222 40 99

[e] greet@creatiefschrijven.be

[w] www.creatiefschrijven.be

Reacties

Anoniem zei…
veel geleerd

Populaire posts van deze blog

je verstoppen of uit de kast komen?

Brief aan de Koning

Nu ik toch met mijn lieftallige hoofdje op TV kom