Klikken op ads by Google

Ik probeer hier toch wat inkomsten te genereren, dus als je zo lief zou willen zijn om af en toe op die Ads te klikken, dan kan ik daarmee mijn Rilatine betalen ;)

Thanks very much!

Ik zit trouwens op het Humo Forum als Alice. Omdat Ik mij daadwerkelijk zo voel ja, ik ben al terug een beetje volwassen maar heb toch de indruk dat er een laag verborgen was voor mij die ik nu mag waarnemen.

Niet dat ik daar zo wreed gelukkig mee ben, naïviteit heeft toch wel zijn charme ergens. En jammer, want die ben ik nu net kwijt se

Gelukkig dat ik wat discipline in de plaats heb gekregen en dat ik wat rustiger ben, al praat ik soms nog wel in mijn slaap. Persoonlijk vind ik dat minder erg dan mensen die snurken. Meningen zijn altijd welkom :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

je verstoppen of uit de kast komen?

Brief aan de Koning

Nu ik toch met mijn lieftallige hoofdje op TV kom