ADHD in de media

Op radio één, mijn favoriete zender was daarnet in 'Stories' een programma van één van mijn favoriete radiomaaksters, Fried'l Lesage, een ADHD'er aan het woord. De man had het ontdekt door een artikeltje in de Humo (waarschijnlijk hetzelfde als dat van mij). Hij is getrouwd met waarschijnlijk een zeer geduldige vrouw en twee van hun kinderen hebben het ook. De vrouw vertelde een grappige anekdote over haar man die niet op tijd kon thuisgeraken omdat hij op zijn weg werd geconfronteerd met een overval op een geldtransport. Om een vlotte doorgang te verzekeren van voorbijkomende voertuigen is hij dan maar zelf het verkeer beginnen te regelen

Om maar een statement te maken, dat wij goed kunnen reageren in crisissituaties!

Reacties

Populaire posts van deze blog

je verstoppen of uit de kast komen?

Brief aan de Koning

Nu ik toch met mijn lieftallige hoofdje op TV kom